Translate

28 Nisan 2013 Pazar

Dekoratif Top Kekler

                Top kek tepsim doğum günü hediyem bayıla bayıla kullandım hemde çok eğlendim:)

                                                              Bonbonlar
   
      Kek Tarifim:

  • 2 yumurta 
  • 1 su bardağı toz şeker
  • Yarım su bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 2 su bardağı un (elenerek ilave edilir)
  • 1 paket kabartma tozu 
  • 1 paket vanilin 

              Yumurtanın beyazları çırpılarak köpük haline getirilir. Üzerine şeker ilave edilir şeker eriyene kadar çırpılır. Yumurta sarıları başka bir kapta çırpılarak karışıma ilave edilir. Sıvı yağ, süt ,kabartma tozu, vanilin ilave edilerek çırpılır. 2 su bardağı un elekten geçirilerek eklenip çırpılarak hamur hazırlanır. İçerisine 1 çay bardağı damla çikolata eklenir. Hamur yağlanan kalıplara dökülür 175 derecede 20 dakika pişirilir.
              Kekler soğuyan kalıptan çıkartılır.

      Süslemek için: 
             3 paket 80 gramlık ülker sütlü çikolatayı benmari usulü eritilir. Çubuklara takılan kekler çikolataya bulanıp renkli şekerlere daldırılır. Dekoratif top keklerimiz hazır:)
   

             Artan hamuru farklı şekilde değerlendirmek istedim. Orta boy kek kalıbında kalan hamuru pişirdim. Az miktarda olduğu için fazla kabarıp çok yüksek olmadı daha sonra şekilli kalıplarımla keke şekil verdim.
Süslemesi içinde artan çikolatayı ve renkli şekerleri kullandım. Hepsi hazır:) Afiyet olsun
           

            

79 yorum:

  1. Harika görünüyorlar, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben bunlara ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunu yeni keşfettim canım ve çok beğendim. Ellerine sağlık daha çok fazla inceleyemedim ama hepsi birbirinden lezzetli görünüyorlar. Bloğunu takibe aldım. Bana da bekliyorum canım. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Düşünce Düşleri: çok teşekkür ederim:)
    Hatice Avcı: beğenmenize çok sevindim:)
    selda nın mutfak sırları: teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok orjinal bir fikir ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. merhaba blogunu yeni keşfettim
    Üyenim.
    Benimde moda blogum var
    beklerim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hediyeymis ama yinede sormadan edemedim, kek kalibi nerden alinmis acaba:)?
    Cok guzeller..

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Duygu Senyürek: Teşekkür ederim
    Zen: Çok teşekkür ederim:) Tchibo'dan alınmış hediyem:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel.. yemeye kıyamaz insan ya.. :)

    YanıtlaSil
  10. çok nefis görünüyorlar,ellerinize sağlık hemşerim :)

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık çok şık ve leziz olmuşlar bloğunuzu bugün gördüm çok beğendim bundan böyle sizi takipteyim banada beklerim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Gördüğüm en afilli kek olmuş bunlar, bayıldım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  13. Allahım süper süper çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım :)
    ojebagcesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık canım,değişik ve çok hoş.Selamlar.

    YanıtlaSil
  15. çok şık duruyorlar :) bende beklerim bloguma.

    YanıtlaSil
  16. çekilişime herkesleri bekliyorum
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  17. blogunu cok begendim...

    izlemeye aldim

    sende buyur gel sevinirim

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Uzun yıllar pastacılık yaptım ve yaptıklarınızı çok beğendim.Diğer bir hobim olan el sanatları hakkında yazdığım bloguma beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize saglik blogunuzda tariflerde cok güzel .

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)) Bayıldım bunlara:))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuşlar :) elinize sağlık
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  22. merhabalar.kekleriniz çok sevimli gerçekten.en kısa zamanda deneyeceğim.ellerinize sağlık.blogunuzu çok beğendim,artık bende sizin üyenizim :)bende bloguma beklerim.
    lezzetli-hayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey!How are u?Your blog so cute!Do u want to be the best in blogspot?!
      Do u want to have many many fans in your blog?COME ON!
      I did new blog and I want to public in my blog , tops amazing and very interesting blog.We have many nomination for your blog :

      TOP 7 "cute " BLOG IN JUNE
      TOP 10 "I AM a MUSLIMAH " BLOG IN JUNE
      TOP 5 "THE BEST " BLOG IN JUNE
      TOP 7 "THE MANY FANS " BLOG IN JUNE
      TOP 7 "LOVE FOODS " BLOG IN JUNE
      Come on!GIVE ME YOUR BLOG AND WIN THE NOMINATION !

      go to the my blog zoom--me.blogspot.com and write your in comment link by your blog

      Sil
  23. Bayıldım ben bunlara ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Selamm..keklere bayıldım,çocuklar bu keklere bayılacak..ellerinize sağlık..Blogunuz çok güzel,tarifler çok pratik..sizi hemen takibe aldım..Keyifle izliyeceğim..banada beklerim..sevgilerimle..www.nurluutfakta.blogspot.com.

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Çikolata aşığı biri olarak bayldım. Bende bloguma beklerim http://beautyiconss.blogspot.com/ keyifle taipte kalıp nefis tatlılar öğreneceğim senden :)

    YanıtlaSil
  26. yaaa çok tatlı görünüyorlar ellerinize sağlık :) sitenize katılıyorum banda beklerim http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Hay Esra,

    Your blog is wonderful!
    I love your lovely pie..
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love from Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. cok sirinler,bence de cok fa lezzetli afiyet olsun uye oldum sizi de bekliycem rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık, kekler harika görünüyor.

    http://thelifebyhulik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    () takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  31. ne kadar güzel gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  32. ben bunları yemeye kıyamam:) ellerinize sağlık

    http://sinirbayan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. Merhaba, ellerinize sağlık çok güzel gözüküyorlar. Çocuklarımla birlikte yapmak isterim, bayılırlar. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim:=)

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Enfes görünüyor. Ellerine sağlık. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  36. Oh wow, it looks really delicious:) I love poppy cakes and I will bake my first ones this weekend:)

    Maybe you would take part in my giveaway?:)
    Best Jasmin

    YanıtlaSil
  37. Ne kadar güzel gözüküyorlar. Çocuklar için özellikle mükemmel. Ellerinize sağlık. Bu arada izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
  38. hem göze hem mideye hitap ediyorlar çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  39. harika görünüyorlar
    bende bloguma beklerim :)
    sevgi ile kalın
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel görünüyor =)

    YanıtlaSil
  41. merhaba sizi izlemeye aldım bende beklerim:)http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  42. Böyle yapılıp çocukların önüne çıkarılsa anında hepsini yerler. Görüntüler nefis ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  43. A paz de Cristo, veja meu blog: willian bugiga e o site: www.convertidos.com.br
    A paz

    YanıtlaSil
  44. Merhabalar ne tatlı olmuş bunlar ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  45. Love those pictures... they are so gorgeous!!!

    MY CUP OF COFFE

    YanıtlaSil
  46. oh god that looks soooo good, loved your blog, just followed you on GFC,(264) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    YanıtlaSil
  47. ♥ BEAUTIFUL, i love you photos!

    YanıtlaSil
  48. İnsan bunu yemeye kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  49. çok güzeller :) Blogunuzu takibe aldım sızde benım blogumu takıbe alırsanız cok sevınırım .http://www.gizemilehersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  50. waffle tadında'dan bonibon tadında'ya selamlar=) harika görünüyor tatlın eline sağlık
    bende yemek yapmayı cok seviyorum ancak blogumda daha cok moda stil konularına değiniyorum.
    bloguma beklerim:
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  51. enfes görünüyorlar :D Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  52. cok lezzetli gözüküyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  53. Follower# 304
    Lovely Blog :)
    Enjoyed reading the Posts.
    Following you. I hope you follow back and return the support too :D
    Cheers!
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  54. yemesi de yapması da çok zevkli görünüyor:)

    http://pembeliseylerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  55. Nasıl lezzetli görünüyor! Bayıldım. Blogunu cok sevdim bana da beklerim ;)
    http://tugbates.blogspot.com

    YanıtlaSil
  56. Takipteyim . Blogumu takip ederseniz sevinirim güzel yayınlarım sizlerle

    YanıtlaSil
  57. MERHABA :) Sevgililer günü çekilişime beklerim http://www.modadakankan.com/2014/01/sevgililer-gunu-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  58. Merhaba,

    Blogger İçin Arayüzler Tasarlamaktayız. Sizde blogunuz için "size özel" hoş bir arayüz çalışması istiyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

    Bize ulaşan ilk 10 blog çok ucuza tasarlanacaktır. :)

    YanıtlaSil
  59. çok güzeller :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  60. Merhaba Belki farkında değilsin ama izleyici kısmında sorun var ve seni ekleyemiyorum bunu düzeltmen gerekiyor.

    bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  61. harika gözüküyorlar bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  62. of harika görünüyor elinize sağlık en kısa sürede deneyip sonucu bildiririm :)

    YanıtlaSil
  63. harika görünüyor ellerine sağlık canım :))) bak canm istedi şimdi gel de yapma ! :)

    YanıtlaSil
  64. Cok ii bir fikir olmus hem lezzetli hem sık bir sunum :) sunum her zaman onemlidir. Beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  65. supper görünüyorlar... bende sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  66. çok sevdim bunları!

    eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  67. ne şeker olmuş bunlar... çocukların doğum günlerinde, arkadaş toplantılarında falan ne güzel olurr...

    YanıtlaSil
  68. çocuklar bayılacak bu görüntülere.Ellerinize sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
  69. Ne kadar güzel bunları ellerinize sağlık :)

    Bana da beklerim http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  70. Blogunuzda paylaştığınız tarifler çok leziz hemen deneyeceğim.Kendi bloğumada beklerim. SEVGİLERLE :) optimistbaykus.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  71. Ne kadar marifetli insanlar var ya eline sağlık canım:-)takipteyim bloğunu bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
  72. merhaba sizi takip ettim ancak bloggerda yeniyim lütfen sizde bana yardımcı olup beni takip edermiisiniz:)

    YanıtlaSil
  73. merhaba blogunuzu takibe aldım ancak blogger'da yeniyim yardımcı olmak için sizde takip ederseniz sevinirim :) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  74. Hayırlı günler dileklerimle. Siteniz oldukça güzel. Hayırlı günler oktay usta yemek tarifleri sitemizde sizin kendinize ait olan tarif ve resimler ile sitemize tarif yarışmasına katılabilirsiniz.
    http://www.oktayusta-yemektarifleri.com/p/tarif-gonder.html

    YanıtlaSil