Translate

24 Şubat 2013 Pazar

Cookies Moods

                        Pazar günü eğlencesi olarak dekoratif kurabiyeleri tercih ettim:) En yakın arkadaşlarım Pınar ve  Güneş sallama çay konseptli kurabiyelerime  modları hazırlayarak çok yardımcı oldular sonuçta hem modumuzu seçtiğimiz hemde beğenerek yediğimiz kurabiyeler çıktı ortaya..
                     


  1. Bu kısımda Pınar ve Güneş çeşitli modlar ile süsledikleri kağıtlara iğne yardımıyla ip geçirdiler.
  2. Kurabiye tarifi olarak geçen postumda verdiğim tarifi kullandım. Buradan tarife bakabilirsiniz. Kurabiyelere sallama çay görünümü vermek için üst iki köşesinden minik üçgenler bıçak yardımıyla ayrılır. Kürdan yardımıyla ip geçirmek için delikler açılır. Ama pişerken delik kapanmasın diye kürdanları kırıp pişirme sırasında delikte bıraktım. 
  3. Modlarımız hazır kurabiyelerin pişmesini beklerken:)
  4. Kurabiyeler pişip fırından çıkarıldıktan sonra delikteki kürdanlar temizlenir. 2 paket bitter çikolatayı benmari usulü eritip kurabiyelerin yarısını erimiş çikolataya batırıp donması beklenir. (çabuk donması için 3-5 dakika buzlukta tutabilirsiniz)
  5. Hazırlanan ipe geçirilmiş modlar kurabiyelere geçirilir. Servise hazır AFİYET OLSUN:)
                       
         Biz kızlarla kurabiyelerin yapım aşamasında çok eğlendik umarım sizlerde seversiniz..
                                           

9 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım :)Güzel görünüyor..Bloğunu izlemeye aldım..Banada beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Harika fikirmiş bu! elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda denenesi ^^ Hem eğlenceli hem leziz tam bana hitap ediyo :D

    YanıtlaSil
  5. mutlu oldum teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Esra hanımcım bayıldım bu kurabiyelere elinize sağlık.Takipteyim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil